fbpx
logo-final

איתור נכסים אבודים

השאירו פרטים לקבת שיחת ייעוץ ללא עלות

איתור נכסים אבודים

איתור נכסים אבודים

איתור נכסים על ידי חוקר פרטי

משרדנו מבצע שורה ארוכה של חקירות בתחום הכלכלי ובהן גם איתור נכסים. תחום זה מתחלק לשניים כאשר החלק העיקרי הוא איתור של נכסים המצויים בבעלותם של חייבים כלשהם כלפי הלקוח, ואילו החלק השני הוא איתור נכסים אבודים של קרובי משפחתו של הלקוח עצמו, אשר עליהם ניתן להוציא או הוצאו צווי ירושה, צוואה וצווים משפטיים שונים.

איתור נכסים של חייבים

לו היינו חיים בעולם מושלם, אנשים היו משלמים את חובותיהם ולא צריך היה להתחקות אחר עקבותיהם הכלכליים. ואולם, למרבה הצער אנשים נוטים לעיתים להימנע מתשלום וחלקם אף יעשו צעדים מרחיקי לכת על מנת להסתיר את הכספים והנכסים העומדים לרשותם, ושיכולים היו לשמש לצורך פריעת החוב. כאן בדיוק נכנס לתמונה חוקר פרטי לאיתור נכסים.

למעשה, ישנן דרכים רבות להסתרת נכסיו של אדם, בין אם מדובר בנדל"ן, ברכב, בכספים וכדומה. כך לדוגמא, יש אנשים המקימים חברות קש שעל שמן נפתחים חשבונות בבנקים בישראל ובחו"ל, ישנם אנשים הרושמים דירות ובתים על שמות קרובי משפחה או אחרים, וכן הלאה. בד בבד עם הסתרת הכספים טוען האדם כי אין ברשותו את האמצעים לשלם את חובו, וכך נותר בעל החוב בפני שוקת שבורה.

מי זקוק לחקירת איתור נכסים?

איתור נכסים על ידי חוקר פרטי עשוי להידרש על ידי לקוחות רבים. כך לדוגמא, השירות נדרש על ידי אנשים פרטיים ובעלי עסקים שגורם כלשהו מצוי בחוב כלפיהם. לקוחות אלו כבר ניסו לעיתים לפנות אל בית המשפט ואל לשכות ההוצאה לפועל, ונפתחה חקירת יכולות כלכליות. ואולם, החקירה לא העלתה כל ממצא משמעותי של נכסים שאותם ניתן לעקל, למכור ולהביא לתשלום החוב. לעומת זאת, חוקר פרטי לאיתור נכסים מסוגל לבצע עוד מספר פעולות יצירתיות עם סיפורי כיסוי המאפשרים הגעה אל הנכסים המוסתרים.

דוגמא נוספת היא של אנשים המצויים בהליכי גירושין, בעיקר נשים הזכאיות למחצית מהרכוש המשותף. ואולם, הבעל כבר תכנן מספר צעדים קדימה ופעל להסתרת נכסים שונים על ידי העברת הבעלות על שם אחר, החל בחשבונות בנק ועד לנדל"ן. במקרה זה, איתור נכסים כאלו על ידי חוקר פרטי מגדיל באופן משמעותי את הסכום שייפסק בחלוקת הרכוש.

איתור של נכסים אבודים

ההתמחות של משרדנו בתחום עשויה לסייע מאוד גם עבור איתור נכסים אבודים. מדובר בנכסים השייכים לרוב לבני משפחתו של הלקוח ואשר מסיבה זו או אחרת לא ידוע מה עלה בגורלם. כך לדוגמא, יכול להיות זה חשבון בנק בחו"ל, קרן פנסיה של אדם שעלה לארץ לפני שנים רבות, קרקעות שנרכשו לפני שנים רבות, ואפילו בתים ודירות שנעלמו בסבך הבירוקרטיה עם השנים. לשם כך, אנו מבצעים שורה ארוכה של פעולות באמצעות מערכות מחשוב וטכנולוגיה, ולאור היכרות מעמיקה עם הגורמים הנוגעים בתחום, לרבות מאגרי מידע ממשלתיים, גופי גביית מס, תצלומי אוויר, חברות העוסקות באיתור נכסים, בנקים בישראל ובחו"ל, ועוד.

לשירותי איתור נכסים

לקבלת פרטים נוספים אודות איתור נכסים, להזמנת השירות ולקביעת פגישה ראשונה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 0505577111.

איתור נכס אבוד

משימות רבות מאוד בחיים האישיים שלנו, הן משימות שבהן אנו צריכים לקבל עזרה מקצועית מיומנת. כאשר אנחנו לא מצליחים להתמודד עם שאלות קשות ומורכבות או שאין בידינו את הכלים למצוא מידע חסוי מן העין, הידע והניסיון של אחרים, הוא כלי משמעותי שמאפשר לנו להתרחק צעד אחד מהשאלה, ולנסות למצוא תשובות הולמות. הדוגמה הכי טובה והכי אמינה לשאלות הללו, היא משימת איתור נכסים, של אנשים פרטיים או חברות וארגונים, אשר מבקשים להיעזר בצוותים מיומנים ומקצועיים של חוקרים מכל קצוות הארץ והעולם. אנחנו, אנשי הצוות המיומנים של משרד אגוז פלוס, נותנים לכם את כל הגיבוי והעזרה ומאפשרים לכם למצות את תהליך העבודה בצורה מושלמת.

החשיבות של משימת איתור נכסים פרטיים

כאשר מסתכלים על עבודת איתור נכסים פרטיים, יש משמעויות גם למערכות היחסים בתוך המשפחה. רבים מהאנשים שפונים לקבלת עזרה בתחום, לא יודעים אילו נכסים באמת שייכים לבני משפחתם ואילו הועברו בירושה בצורה לא תקינה. ולכן, צריך ליצור סדר בבלגן קודם כל, ולהבין מה קורה, על בסיס חיפושי מידע בתוך מסמכי הרשויות השונות. מיד לאחר התבהרות התמונה, ועם ההבנה של המשמעות של הנכסים, אתם רוצים וצריכים לתכנן את הדרך שבה תוכלו להשיג גישה לאותם הנכסים, ולקבל את האחריות עליהם כפי שמגיע לכם, וכאן נכנסות לתמונה היכולות הטקטיות של צוות החקירות שיבקשו לצאת אל השטח ולמצוא את המידע שיעזור לכם.

איתור בעלות על נכס

אמנם הרצון שלכם להשיג את הנכס היקר לכם הוא משמעותי. וחשוב לכם לא לבזבז זמן בדרך לתוצאה הרצויה. אבל אם אתם תעבדו בצורה פזיזה ולא אחראית, ואם לא תפעלו בצורה ששומרת על האינטרסים שלכם, סביר שתהיה בעיה קשה מאוד להוכיח שזה הוא באמת הנכס שלכם. ומהסיבה הזו, מומלץ כבר בשלבים הראשונים של עבודת איתור נכסים, לפנות אלינו בצוות המיומן של משרד אגוז פלוס, ואנו נאפשר לכם לקבל תמונה נרחבת של המצב ונייצר לכם את התנאים הכי טובים לקבלת הנכס שלכם מחדש, תוך שמירה על חשאיות מוחלטת ועל הצלחה יתרה.

 

איתור נכסים של נפטר

סיום חייו של בן משפחה קרוב ואהוב, הוא אירוע לא פשוט כלל. כל בני המשפחה רוצים לקחת את הזמן ולהתמודד עם האתגר הנפשי והרגשי, אבל גם עם הצורך לטפל ברכושו של היקר שלכם. אחרי השבעה, מתחיל השלב שבו אתם חייבים לקחת אחריות ולבצע איתור נכסים של נפטר, על בסיס מידע מהמימן ובצורה המכבדת את דרישות החוק. אבל מה קורה במקרים שבהם אין לכם מספיק מידע אודות הנכסים וחלוקתן? או שאתם לא יודעים איך לבצע את העבודה בצורה הראויה? כאן נכנסים לתמונה אנשי הצוות של חברת אגוז פלוס, שיכולים לעזור לכם לנהל את העבודה.

איך מתבצע איתור נכסים של נפטר?

תהליך איתור נכסים של נפטר הוא תהליך המבוסס על:

  1. בחינת המסמכים שקיימים ברשותכם. כדי להתחיל, צריך לראות האם יש קצה חוט שעוזר לכם להבין מה הן הדרישות והרצונות של המנוח, כדי להתחיל לפעול.
  2. חיפוש אחרי עדויות ומסמכים נוספים, באם קיימים. מסמכים אלו יעזרו לכם לקבל תמונה רחבה יותר, בוודאי אם יש לכם קשיים במציאת המידע ואתם רוצים להוכיח את הזיקה שלכם לנכס.
  3. חיפוש פיזי של הוכחות. בין אם חיפוש פיזי של הנכס עצמו ובין אם על ידי עזרה מהרשויות המקומיות ואפילו מבית המשפט. צריך להבין מה הוא גודל השטח, והאם ישנו מבנה בשטח (מאוכלס או פנוי למגורים), כדי לקחת בעלות רק על השטח ששייך לכם.

איתור נכסי נפטר

כמו כל תהליך אחר שדורש חיפושי מידע, גם בחיפוש אחרי נכסים אבודים של נפטרים אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על העבודה על הצד הטוב ביותר. כל פיסת מידע תקדם אתכם עוד צעד אחד בדרך לחיפוש התוצאות הנכסים החשובים למשפחה שלכם. והכל בעזרת צוות מיומן ומנוסה מחברת אגוז פלוס, שיסייע לכם לטפל באתגרים ברמה הגבוהה ביותר. אנו נאפשר לכם לתכנן את תהליכי העבודה המתאימים לכל אתגר ונעזור לכם למצוא את הנכסים ששייכים לבני המשפחה שלכם, תוך שמירה על כלל דרישות החוק והצוואה.

כתבות ומאמרים

דילוג לתוכן